tiistai 29. lokakuuta 2013

Hei taas! :)

Hei! Eli aattelin tänään taas postata tänne. Mietin että voisin tehdä kuvatarinan kaverini kanssa. Hänellä on 5 nukkea joista kolmella on jalka poikki (siis siitä polvi kohdasta), mutta teemme sen kt:n niillä ehjillä nukeilla. Mutta tästähän se kt voisi alkaa :)

Uusia kavereita :)
Vuorosanat, kertoja.
Maya: Onpas tylsää....
*tömps!*
Maya: *sätkähtää* mitäs tuolla on?
?: Auu, au, au auu sattuu!!
Maya: *nousee ylös ja hyppää alas* minä tulen!
Maya: Oletko kunnossa, ja kuka olet?
?: Olen minä, ja olen Lagoona.
Maya: Okei
Maya: Mutta kuka tuo on?
Lagoona: Ai hänkö? Hän on kaverini Ghoolia.
Ghoolia: Hei!
Lagoona: No mutta minun on nyt lähdettävä. Moikka!
Maya: No moikka!
Maya: No.... olipas se outo tapaus.

Maya: Hmm... Tekisi mieli tehdä kässäri. 
Maya: Tadaa!
Minä: *nappaa Mayasta ennen kuin tämä kaatuu*
Maya: Voi kiitos, kiitos, kiitos!!
Minä: Ole hyvä. 
Minä: No mennäänpäs nytten. 
Maya: Okei

Juu, eli täs ois tää kt. 

Moikkaa!!☆

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti